خبرگزاری کار ایران

اعلام مرگبارترین بزرگراه‌های پایتخت/ ۴۸ درصد فوتی‌ها راکبان موتورسیکلت هستند

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۸۴۷

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه ۴۸ درصد کل فوتی‌ها در تصادفات متعلق به راکبان موتورسیکلت‌ است، بزرگراه‌های آزادگان، امام علی (ع) و فتح را مرگبارترین بزرگراه‌های پایتخت در حوزه ترافیک دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ احسان مومنی درباره بیشترین آمار تصادفات رانندگی منجر به فوت در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری گفت: در این مدت بیشترین تصادفات فوتی در بزرگراه آزادگان بوده است و حدود ۱۶ درصد از کل متوفیان در تصادفات مربوط به حوادث این بزرگراه بوده است.

وی ادامه داد: بزرگراه امام علی(ع) با ۷ درصد از کل متوفیان در رتبه بعدی قرار دارد. همچنین بزرگراه فتح که یکی دیگر از بزرگراه‌های حادثه خیز تهران است در این خصوص رتبه سوم را با ۶ درصد از کل تصادفات داراست.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: وقتی این تصادفات را بررسی می‌کنیم یکی از مهمترین علل آن تردد عرضی عابران پیاده از عرض بزرگراه بوده است. این افرادی که جان خود را از دست داده‌اند اغلب به جای عبور از پل عابر پیاده از عرض بزرگراه عبور کرده و جان خود را در تصادفات از دست داده‌اند.

سرهنگ مومنی خاطرنشان کرد: البته در ۶ ماهه نخست سال جاری با همکاری همه شهرداری تهران شاهد کاهش ۸ درصدی تصادفات فوتی در تهران بوده‌ایم. همچنین در تصادفات جرحی شاهد کاهش ۲۶ درصدی و در تصادفات خسارتی شاهد کاهش ۲۰ درصدی نسبت به ۶ ماهه ابتدایی سال ۹۸ بوده‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین حدود نیمی از متوفیان ما راکبان موتورسیکلت هستند. ۴۸ درصد از کل فوتی‌ها راکبان موتورسیکلت هستند که متاسفانه حدود ۱۴ درصد در این خصوص شاهد افزایش بوده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز