خبرگزاری کار ایران

کشف محموله ۱۸ میلیاردی کالای قاچاق در آبهای شمالی خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۷۷۴

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از کشف بیش از ۱۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در نوار مرزی ساحلی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار " لطفعلی پاکباز " در تشریح این خبر، گفت: دریابانان پایگاه دریابانی ماهشهر با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق به وسیله سه فروند شناور و احتمال تخلیه غیرمجاز آن، بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع موفق به توقیف شناورها شدند.

وی افزود: پس از بازدید مأموران از شناورهای توقیفی، ۱۵ دستگاه یخچال ساید،۴۰ دستگاه ماشین لباسشویی ، ۱۵ دستگاه کولر دو تیکه و ۲۰ دستگاه پلوپز برقی که با هدف عرضه در بازار کشورمان از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس بارگیری شده و فاقد هرگونه مجوز قانونی بودند را کشف کردند .

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری ۱۸ قاچاقچی در این عملیات، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۱۸ میلیارد ریال برآورد کردند که متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه کالای مکشوفه تحویل مراجع قانونی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، مقام ارشد مرزبانی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: دریابان خوزستان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی در آبهای مرزیی استان هرگونه تحرکات غیر قانونی را زیر نظر گرفته و با قانون شکنان و مخلان اقتصاد داخلی برخورد جدی و قانونی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز