خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

بیش از ۲۰ هزار بازرسی، ۹ هزار تذکر و ۱۰ پلمب در گشت‌های تلفیقی/ ممانعت از ورود افراد فاقد ماسک به بازار تهران

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۶۸۱

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با اشاره به اینکه گروه‌های مشاغل ۱ و ۲ در تهران همچنان فعالیت می‌کنند، گفت: بیش از ۲۰ هزار بازرسی تلفیقی انجام شده است و بیش از ۹ هزار تذکر در زمینه عدم رعایت پروتکل هاداده شده است.

«سرهنگ نادر مرادی» معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره فعالیت گروه‌های ۱، ۲، ۳ و ۴ گفت: در تهران گروه‌های یک و دو محدودیتی ندارند، اما گروه‌های ۳ و ۴ شامل محدودیت‌هایی می‌شوند. برای گروه یک که شامل مشاغلی مانند نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، داروخانه‌ها و ... که مایحتاج و ضروریات مردم را تامین می‌کنند و همچنین گروه دو شامل پاساژ‌ها، مال‌ها، سوپرمارکت‌ها، آرایشگاه‌های مردانه، اغذیه فروشی‌ها، پارچه فروشی‌ها، آتلیه‌ها، عمده‌فروشی ها و فروشگاه‌های پوشاک و ... هیچ محدودیتی برای فعالیت وجود ندارد.

وی با اشاره به گروه ۳ و ۴ ادامه داد: گروه ۳ شامل مدارس، دانشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر، باغ‌موزه‌ها، موزه‌ها و سالن‌های زیبایی است و همچنین گروه ۴ شامل تجمعات، برگزاری مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد مانند کشتی، کاراته، جودو، باغ‌وحش‌ها، چای‌خانه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی سالنی و ... است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت درباره نظارت‌ بر این گروه‌ها تصریح کرد: در راستای اجرای طرح سوم فاصله‌گذاری اجتماعی با تمام نمایندگان اتاق اصناف تهران، ری و شمیرانات، رییس سازمان تعزیرات استان تهران، رییس بازرسان اتحادیه‌ها، هیات‌امنای بازار تهران، مدیران مجتمع‌های تجاری، پاساژها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای جلسات مشترکی برای اجرای هر چه بهتر پروتکل‌ها برگزار کرده‌ایم.

او ادامه داد: از تمام این نمایندگان درخواست کرده‌ایم تا با همکاری نمایندگان وزارت بهداشت و همکاران ما در محل‌های پرتردد مانند بازار تهران، مجتمع‌های تجاری هم اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند و همچنین از ورود افراد فاقد ماسک جلوگیری کرده و به آنها ماسک ارائه دهند.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: گشت‌های ما به صورت تلفیقی با همکاری نمایندگانی از وزارت بهداشت، تعزیرات، اتاق اصناف و ... در حال بازدید هستند. بیشترین هدف ما در این گشت‌ها ایجابی است. ما به عنوان پشتیبانی کننده انتظامی در کنار نمایندگان اتاق اصناف و وزارت بهداشت حضور داریم.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰ هزار بازرسی تلفیقی انجام شده است، همچنین بیش از ۹ هزار تذکر در این زمینه داده شده است.بیش از ۱۰ مورد نیز روز گذشته پلمب شده است که به مدت یکماه اجازه فعالیت ندارند. این مراکز بیشتر از مراکزی هستند که به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز