خبرگزاری کار ایران

تذکر به رفتار دوگانه و عدم وفای به عهد حناچی در زمان اخذ رای اعتماد

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۱۲۳

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای‌ شهر تهران، نسبت به عدم انتصاب معاون منابع انسانی شهرداری‌ تهران به شهردار‌ تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسن رسولی در جریان دویست و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: مراتب تعجب و تأسف خود نسبت به عدم وفای به عهد شهردار تهران و اعمال مواضع و رفتاردوگانه مبنی بر تعهد و همراهی اولیه در زمان اخذ رای اعتماد و ارسال لایحه و تقاضای استرداد لایحه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری، سازمان ها و شرکت های تابعه در واپسین لحظات طرح آن در صحن شورای اسلامی و همچنین تعیین شتابزده سرپرست برای حوزه معاونت امور مناطق، که خودتان تقاضای حذف آن را کرده بودید اعلام می دارم.

او ادامه داد: اکنون که یکی از مهمترین وعده های شورای پنجم به مردم با صلاحدید و رای اکثریت همکاران محترم، کن لم یکن گردیده است، مقتضی است وفق مصوبه شورایعالی اداری کشور و تبصره 3 ماده 9 ضوابط تشکیلاتی شهرداری و سازمان های ذیربط، در اسرع وقت نسبت به انتصاب فردی عالم و متخصص از بین صاحب نظران جامعه مدیران منابع انسانی کشور که در طراز شهرداری پایتخت باشد، بعنوان معاون منابع انسانی اقدام فرمائید.

  خزانه‌دار شورای شهر تهران همچنین گفت: ضمناً حسب وظیفه نمایندگی و اخلاقیام از زحمات بی‌دریغ و صادقانه جناب آقای رستمی معاون  سابق امور مناطق طی دوره تصدی این مسئولیت سپاسگزاری می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز