خبرگزاری کار ایران

زمان و نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره دکتری تخصصی دانشگاه پیام‌نور

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۰۸۱

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال تحصیلی ۹۹_۱۴۰۰ ازامروز ۶ آبان ماه آغاز و تا ۱۳ آبان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین بهروز در این خصوص بیان کرد: کلیه پذیرفته‌شدگان  لازم است با مراجعه به نشانی  http://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام‌نویسی آگاهی یابند.

وی تصریح کرد: پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری  و گذرواژه که در صفحه اول سایت فوق‌الذکر در زمان ثبت نام  اعلام می شود، وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

وی بار دیگر با اشاره به مدارک لازم ثبت نام اظهار داشت: پذیرفته شدگان لازم است اسکن تصویر صفحه اول وتوضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)،عکس با زمینه روشن، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)،تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، گواهی ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه، موافقت نامه رسمی مبنی بر بلامانع بودن تحصیل در دوره حضوری دکتری برای کارکنان سازمان‌های دولتی و عمومی وتصویر فرم تکمیل شده تعهد اصالت مدارک بارگذاری شده، را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر 250 کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری نمایند.

وی یادآور شد: پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ 30/7/99 در مقطع قبل فارغ‌التحصیل شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز