خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

آموزش‌های نوین، رمز موفقیت در ماموریت‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۷۰۱

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: مهارت افزایی و روند انجام آموزش‌های نوین، با تدبیر صحیح فرماندهان و نیروی انسانی کارآمد مثمر ثمر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سردار "علی عظیمی" در دیدار با سرهنگ "اصغر گلشنی" فرمانده تیپ سوم امام حسین(ع)، اظهار کرد: نقطه قوت کسب موفقیت در مأموریت های محوله، انجام آموزش های نوین به صورت گروهی است که باید تلاش کنیم تا در این حوزه، مهارت و اقتدار یگان های ویژه ناجا را ارتقاء بخشیم.

وی ادامه داد: امروز یگان ویژه با مرتفع نمودن نقاط ضعف و ارتقای نقاط قوت در روند انجام آموزش ها توانسته است به توانمندی ها و دستاوردهای قابل توجهی دست یابد لذا تأکید می گردد این رویه ادامه داشته و در طول سال تداوم داشته باشد.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما در مأموریت های عملیاتی و مقابله با هنجارشکنان این است که از تاکتیک های بازدارنده استفاده نماییم لذا با توجه به اهمیت موضوع، آنچه که می تواند ما را در این مهم یاری دهد، اجرای صحیح آموزش های نوین و بهره برداری مناسب از آن است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "عظیمی" در پایان خاطرنشان کرد: مهارت افزایی و روند انجام آموزش های نوین، با تدبیر صحیح فرماندهان و نیروی انسانی کارآمد مثمر ثمر خواهد بود که بحمدالله این دو مهم در یگان ویژه به وضوح قابل لمس بوده و با انسجام و همدلی، باید روز به روز بر ارتقای آن بیفزاییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز