خبرگزاری کار ایران

مالکان تاکسی‌های فرسوده شهر تهران برای نوسازی ثبت‌نام کنند

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۳۱۲

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: مالکان تاکسی‌های مدل ۸۸ به قبل بایستی برای نوسازی تاکسی خود به دفاتر هماهنگی امور اداری مراجعه و ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایلنا، سیدعلی محتشمی پور افزود: برای نوسازی تاکسی می‌بایست اطلاعات تاکسی داران مشمول طرح نوسازی اعم از اطلاعات هویتی مالک و تاکسی فرسوده او در سایت حمل و نقل و سوخت کشور ثبت شود. لذا برای تسهیل و تسریع کار تاکسیرانان، تمامی دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی شهر تهران به این سامانه متصل شده‌اند. 

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: مشمولان طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده برای ثبت درخواست خود به همراه سند مالکیت خودرو و پروانه تاکسیرانی به دفاتر هماهنگی امور اداری مراجعه و ثبت‌نام کنند تا فرآیند تشکیل پرونده آنان آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه نوسازی تاکسی‌های فرسوده همواره از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی بوده است، گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار تاکسیران تقاضای نوسازی تاکسی فرسوده خود را ثبت کرده اند و فرآیند تشکیل پرونده آنان به جریان افتاده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران، محتشمی پور در پایان اظهارکرد: سازمان بر حسب ثبت‌نام‌های انجام شده، ضمن ارزیابی روزانه و مستمر فرایند نوسازی، پیگیری ایفای تعهدات خودروساز در تولید و تحویل به موقع تاکسی‌ها را در دستور کار قرار داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز