خبرگزاری کار ایران

کلاهبرداری به بهانه فروش خودرو

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۲۴۳

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری زن و مردی کلاهبردار که با دایر کردن دفتر فروش خودرو و جعل مهر و سربرگ شرکت خودروسازی داخلی بیش از ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه "سید علی شریفی" در تشریح این خبر گفت: یکم تیر ماه پرونده ای به دادخواهی ۳ تن از شهروندان، با موضوع کلاهبرداری در کلانتری ۱۰۱ تجریش تشکیل و با حسب دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع و در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه یکم قرار می گیرد .

این مقام انتظامی ابراز داشت: محتویات پرونده حاکی از آن بود، زن و مردی به نام نازنین و نادر عاملیت فروش محصولات خودروهای داخلی دایر و ۳ دستگاه خودروی پژو پارس را به نام شاکیان ثبت نام و در مجموع ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال از شاکیان دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: در موعد تحویل خودرو، هنگامی که شاکیان به دفتر خودرو مراجعه می کنند ، متوجه تخلیه دفتر فروش می شوندو با پیگیری و استعلام از مدیریت شرکت های خودروسازی مشخص می شود، قراردادها فاقد کد شناسایی بوده و اصالت ندارند و متهمان با جعل اسناد و اوراق و مهر شرکت خودروسازی از شاکیان کلاهبرداری و گریخته اند. 

سرهنگ شریفی با بیان اینکه کارآگاهان موفق شدند پس از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه نازنین و نادر را در شمال تهران شناسایی کنند، بیان داشت: هر دو متهم با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در با اشاره به اینکه متهمان به ۴ فقره کلاهبرداری اعتراف کردند، افزود: هر دو متهم پس از تفهیم اتهام با صدور قرار صادره از سوی دادسرای ناحیه یک تهران روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز