خبرگزاری کار ایران

اخلالگران اقتصادی تحت پیگرد خواهند بود /با قوت و قدرت در کنار پلیس هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۲۴۱

دادستان تهران با اشاره به اینکه اخلالگران اقتصادی تحت پیگرد خواهند بود، گفت: با قوت و قدرت در کنار پلیس هستیم.

به گزارش ایلنا، "علی القاصی مهر" در جلسه ای  با تقدیر از زحمات شبانه روزی و تلاش های خالصانه توامان با سختی و مشقات مجموعه انتظامی پلیس پایتخت، اظهار داشت: پلیس امروز امین مردم است و در خط مقدم خدمت به مردم می باشد.

وی افزود: جنس خدمت و ماموریت تعریف شده در نیروی انتظامی با سایر نیروهای مسلح متفاوت است، پلیس از جنس مردم و در خدمت مردم است.

 القاصی با اشاره به اینکه در حوزه اجتماعی وظایف گسترده ای برای نیروی انتظامی پیش بینی شده است که نتیجه آن تامین امنیت، آرامش و نظم اجتماعی است، بیان داشت: اگر نظم و امنیت حاکم شود استعدادهای یک جامعه شکوفا می شود چرا که بدون امنیت هیچ رشد و پیشرفتی نخواهیم داشت.

دادستان تهران با اشاره به اینکه اگر امروز در حوزه های مختلف حرفی برای گفتن داریم به واسطه بودن امنیت و آرامش و در بستر امنیت است، عنوان داشت: در سایه هرج و مرج و آشوب نمی شود به پیشرفت دست پیدا کرد و تنها در سایه نظم و امنیت است که استعدادهای یک جامعه شکوفا می شود.

 القاصی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد پرونده های قضائی با همکاری پلیس انجام می شود، گفت: نیروی انتظامی به عنوان ضابط عام صلاحیت ورود به همه جرایم و پدیده های اجتماعی را دارد.

وی افزود: برابر قانون در بخش عمده ای از جرایم، قانون گذار اختیارات ویژه ای به نیروی انتظامی و در جرایم مشهود اجازه اقدامات لازم را به نیروی انتظامی داده شده است.

دادستان تهران با تاکید بر حضور فعال و موثر پلیس در جامعه و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، اقتصادی و ...، بیان داشت: کارآمدی و توانمندی پلیس در اقتدار نظام بسیار مهم و اساسی است.

وی افزود: همه ما به مردم و نظام تعلق داریم، مسئولیت ها هم امانتی است که دیر یا زود بایستی به قول مولای متقیان علی علیه السلام گذاشت و گذشت و چه خوب است که خدمتگزاران شایسته ای برای مردم باشیم.

 القاصی ادامه داد: انتظار مردم از پلیس و دستگاه قضائی انتظار به حقی است، امروز تامین امنیت و آرامش مردم به ما سپرده شده است ، مردم از دستگاه قضائی انتظار اجرای عدالت و از پلیس تامین نظم و امنیت را دارند.

وی با تاکید بر اینکه به سراغ محتکران خواهیم رفت و محتکران به عنوان اخلالگران اقتصادی تحت پیگرد خواهند بود، بیان داشت: برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از جمله اراذل و اوباش که دشمن روی این ها برنامه ریزی کرده است، باید تحت اشراف و کنترل باشند.

دادستان تهران با تاکید بر اینکه در برخورد با جرایم، ناامنی ها و مخلان نظم و امنیت با قدرت کار را ادامه خواهیم داد، بیان داشت: با قوت و قدرت در کنار پلیس هستیم و نمی بایست حتی ذره ای در مقابل قانون شکنان کوتاه آمد.

وی با اشاره به اینکه سردار رحیمی از فرماندهان پر تلاش و دلسوز برای مجموعه نظام هستند، بیان داشت: در مجموع پلیس پایتخت در خط مقدم برخورد با جرایم می باشد و از زحمات و تلاش های شبانه روزی و اثر گذار آنها قدردانی می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز