خبرگزاری کار ایران

بختیاری خبر داد:

خسارت برخی از منازل روستایی در پی زمین لرزه در قزوین / آماده باش دستگاه های امدادی

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۲۲۲

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین جزییات زمین لرزه ۵.۴ ریشتری در مرز استان های همدان و قزوین را اعلام کرد.

علی بختیاری (سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور) در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین جزییات زمین لرزه عصر امروز در مرز استانهای همدان و قزوین گفت: بر اساس گزارش اداره کل مدیریت بحران استان قزوین، در ساعت ۱۵:۰۴ امروز (۲۰ دقیقه قبل) زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری و در فاصله ۲۶ کیلومتری شهرستان آوج در مرز بین استان های قزوین و همدان رخ داده است. 

وی ادامه داد: نیروهای امدادی و عملیاتی برای امدادرسانی و تعیین خسارات اولیه به منطقه اعزام شده اند و براساس اعلام آنان تاکنون خبری مبنی بر خسارت اعلام نشده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه این زمین لرزه در مناطق روستایی رخ داده، تصریح کرد: تمام نیروهای امدادی و دستگاه های متولی استان در آماده باش کامل قراردارند.

بختیاری با بیان اینکه تاکنون ۹ پس لرزه با بزرگی کمتر از ۳ ریشتر در این منطقه به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: در شهرستان آوج خسارت جزیی به برخی از منازل مسکونی روستایی وارد شده است همچنین در شهرستان رزن یک مصدوم ناشی از ترس و فرار بدون خسارت مالی گزارش شده است. 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز