خبرگزاری کار ایران

دستور العمل اجرایی برگزاری ششمین دوره گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۸۴۲

در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی دستور العمل اجرایی برگزاری ششمین دوره گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی به ادارات کل آموزش و پرورش استان ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به راهبرد کلان نظام تعلیم و تربیت مبنی بر گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان و در سطح مدارس از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی "دستورالعمل اجرایی برگزاری ششمین دوره گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی"  به ادارات کل استان ابلاغ شد.

بر این اساس؛ ترویج و فرهنگ‌سازی پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، ارتقاء مهارت‌های خود مراقبتی دانش آموزان و ترویج آن در سطح مدارس، جریان‌سازی فرهنگی و اجتماعی برای جلب مشارکت در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آگاه‌سازی عمومی در مورد عوامل مخاطره آمیز کودکان و نوجوانان در زمینه آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و رفتارهای پرخطر جزو اهداف اختصاصی این دستورالعمل بیان شده است.

همچنین سیاست‌های ذکر شده در این دستورالعمل شامل استفاده از ظرفیت مجازی و شبکه شاد برای ترویج پیام‌های این حوزه، حمایت از ابتکارات کانون‌های یاریگران زندگی و تمرکز بر پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر در دوران کرونا می‌شود.

دستور العمل اجرایی برگزاری ششمین دوره گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز