خبرگزاری کار ایران

برخورد قاطعانه مرزبانان با مخلان اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۵۲۳

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به کشف ۷۰ تن مواد مخدر در ۷ ماه امسال، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا چندین تریلیون ریال کالای قاچاق در مرزهای کشور کشف شده است.

به گزارش ایلنا، سردار "احمدعلی گودرزی" در استان بوشهر با بیان اینکه "در ۷ ماه امسال ۷۰ تن مواد مخدر توسط مرزداران کشف شده است، اظهارداشت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۶۸ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به مقابله جدی مرزبانان در حوزه قاچاق، افزود: در عرصه مبارزه با کالای قاچاق، طی این مدت توفیقات زیادی حاصل شده چراکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه چندین تریلیون ریال ثبت شده است.

 این مقام عالی مرزبانی ناجا تصریح کرد: در این مدت دستگیری قاچاقچیان به ویژه قاچاقچیان مسلح واردات مواد مخدر، سلاح، تجهیزات، اقلام ممنوعه حدود ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به برخورد با متجاوزان مرزی در ۷ ماه امسال، گفت: دستگیری متجاوزان مرزی در شرایط کرونایی، طی این مدت نسبت به سال قبل ۲۳ درصد افزایش نشان می دهد.

وی با تاکید بر فعالیت شبانه روزی مرزبانان در برخورد با متخلفان در بخش های گوناگون، بیان کرد: در عملیات برخورد با متخلفان در بخش های یادشده چندین نفر از نیروهای مرزبانان ناجا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به تلاش نیروهای سخت کوش مرزبانی برای برقراری امنیت پایدار به ویژه امنیت اقتصادی، گفت: با قاچاقچیان که قصد دارند در امنیت به ویژه امنیت اقتصادی اختلال ایجاد کنند برخورد قاطع می شود؛ به گونه ای که در ۲ روز گذشته در حوزه مرزبانی میناب هرمزگان، شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد؛ خون شهیدان ضامن امنیت کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز