خبرگزاری کار ایران

یگان حفاظت شهرداری پیشگام در اجرای طرح های انضباط شهری و اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۴۸۵

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه تامین امنیت و برقراری انضباط اجتماعی، از اهداف اصلی پلیس است، گفت: یگان حفاظت شهرداری با مدیریت صحیح فرماندهی و تلاش دلسوزانه کارکنان در اجرای طرح های انضباط شهری و اجتماعی موفق عمل نموده کرده است.

به گزارش ایلنا، در چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی، مراسم افتتاح ساختمان جدید یگان حفاظت شهرداری با رونمایی از سردیس شهید "سید نورخدا موسوی" برگزار شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در این مراسم ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته گرامیداشت ناجا، از همراهی و همگامی معتمدین محلات، مسئولان شهرداری با فرماندهی و کارکنان یگان حفاظت شهرداری در اجرای طرح های انضباط شهری قدردانی کرد.

وی، یگان حفاظت شهرداری را پیشگام در اجرای طرح های انضباط شهری و اجتماعی دانست و افزود: تامین امنیت و برقراری انضباط اجتماعی از اولویت ها و اهداف اصلی نیروی انتظامی است.

این مقام عالی انتظامی ادامه داد: خداوند بزرگ را شاکریم که با در دوران مدیریت سردار"محمد کریم بیات"، فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران شاهد رفع ناهنجاری های اجتماعی در برخی نقاط شهر تهران هستیم و این برای پلیس پیشگیری بسیار ارزشمند است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با دعوت از مردم و مسئولان حاضر در مراسم برای توسعه همکاری با یگان حفاظت شهرداری، خاطرنشان کرد: امنیت اجتماعی و انضباط شهری مقوله ای است که توسعه و پایداری آن نیازمند عزم همگانی است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، گفتنی است، در این مراسم ضمن تجلیل و تکریم از خانواده شهید"سیدنور خدا موسوی" که ساختمان جدید یگان حفاظت شهرداری تهران نیز به نام این شهید بزرگوار مزین شده است از سردیس این شهید والا مقام رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز