خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران مطرح کرد:

نقش مثبت بخش خصوصی در طرح اقدام ملی مسکن

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۳۵۶

استاندار تهران با اشاره به نقش طرح اقدام ملی مسکن بر خانه دار شدن اقشار آسیب پذیر، مشارکت بخش خصوصی در اجرای این طرح را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به اثرات مثبت طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن به گونه‌ای است که جریان تولید و عرضه مسکن را پایه گذاری کرده تا با تغییر دولت‌ها اجرای این طرح به مخاطره نیفتد.
 
وی با اشاره به اینکه بیشترین مستاجرین کشور در تهران ساکن هستند افزود: با توجه به شرایط خاص استان تهران به لحاظ جمعیتی، مشارکت بخش خصوصی در اجرای این طرح مثبت ارزیابی می شود و این طرح نقش مهمی در خانه دار شدن اقشار آسیب پذیر دارد.
 
استاندار تهران در تشریح طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران عنوان کرد: ۱۳۰ هزار مسکن در قالب این طرح سهم استان تهران است که ۱۳ هزار واحد در قالب بازآفرینی یعنی حدود ۱۰ درصد از کل سهم استان در قالب این طرح وجود دارد و مابقی یعنی ۶۱ هزار واحد در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ هزار واحد در شهرهایی با کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ساخته خواهد شد. همچنین ۴۴ هزار واحد نیز در شهرهای جدید در قالب این طرح ساخته می‌شود.
 
براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسنی بندپی با اشاره به اجرای این طرح در پرند گفت: تامین امکانات و زیرساخت های مناسب عمرانی، فرهنگی  اجتماعی در این طرح مدنظر قرار گرفته؛ ضمن اینکه اجرای مترو پرند نقش موثری در آسایش ساکنان این منطقه به ویژه در طرح اقدام ملی مسکن خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز