خبرگزاری کار ایران

تصادف شدید وانت پیکان در بزرگراه شهید یاسینی

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۲۹۲

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد یک دستگاه وانت پیکان با پایه های تابلو در مسیر شمال به جنوب یاسینی بعد از پیچ سرخه حصار ابتدای ورودی لاین کندورو تلو لشگرک خبر داد و گفت: راننده وانت پیکان که در داخل خودرو محبوس شده بود، با کمک عوامل اورژانش خارج و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "احسان مومنی" گفت:  در ساعت 05:0 صبح امروز برابر اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محدوده  شمال به جنوب یاسینی بعد از پیچ سرخه حصار ابتدای ورودی لاین کندورو تلو لشگرک بلافاصله ماموران پلیس راهور پایتخت به همراه گروه های امدادی و اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که این حادثه بر اثر عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه صورت گرفته که راننده وانت پیکان  با توجه به سرعت زیاد ، دیگر نتوانسته خودروی خود را کنترل کند و از مسیر و راه خارج شده و پس از عبور از چند مانع  به شدت با  پایه تابلو  برخورد می نماید .

وی تصریح کرد: در این حادثه، راننده سواری وانت پیکان  که در داخل خودرو سواری اش محبوس شده بود، با حضور عوامل آتش نشانی خارج و به علت شدت جراحات وارده به کمک ماموران امدادی برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

براساس گزارش پلیس راهور تهران بزرگ، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست در حی رانندگی تمام حواس خود را فقط به رانندگی معطوف دارند و از عجله و شتاب خودداری نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز