خبرگزاری کار ایران

مهار آتش در بیمارستان فیروزآبادی شهرری

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۱۵۴

با تلاش آتش نشانان ۵ ایستگاه آتش سوزی گسترده در یک مرکز درمانی در جنوب تهران مهار و خاموش شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، مهدی عیاق گفت: در اعت ۰۸:۲۳ دقیقه صبح امروز کارکنان یک مرکز درمانی در شهرری در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از مشاهده شعله های آتش در قسمت اتصالات بیرونی ساختمان خبر دادند که پاسخگوی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران پس از دریافت اطلاعات بلافاصله ایستگاه های ۱۴، ۴۷، ۹۰ و گروه امداد و نجات ۱۷ را به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام کرد.

رییس ایستگاه ۹ که از ابتدای عملیات آتش نشانان در محل آتش سوزی حضور داشت در این باره گفت: قسمت کلینیک تخصصی یک مرکز درمانی از قسمت تاسیسات در نمای ساختمان دچار آتش سوزی شده بود و شعله های آتش به پنجره ها و درختان حاشیه کلینیک سرایت کرده و دود ناشی از این آتش سوزی در طبقات سوم تا پنجم ساختمان انباشته شده بود.

وی ادامه داد: با توجه به هوشیاری مسوولین بیمارستان، تمامی بیماران، پرستاران و پزشکان از داخل ساختمان به بیرون منتقل شده و در محل امنی قرار گرفته بودند که آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از تجهیز شدن به دستگاه تنفسی به چند گروه عملیاتی تقسیم شدند که دو گروه از پایین ساختمان و از طریق پشت بام اقدام به شعله زنی و مهار شعله های آتش کردند.

عیاق تصریح کرد: گروه دیگری از آتش نشانان نیز در طبقات اول تا پنجم ساختمان اقدام به جستجوی محبوسین احتمالی کرده و پس از تخلیه کامل دود ناشی از آتش سوزی و ارائه تذکرات ایمنی به مسوولسن بیمارستان ماموریت خود را پایان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز