خبرگزاری کار ایران

شهادت و مجروحیت ۴۱ مامور پلیس پیشگیری در ماموریت‌های پلیسی

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۱۱۷

سرپرست پلیس پیشگیری فاتب در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و افسران نمونه پلیس پیشگیری ازشهادت ۳ تن از ماموران پلیس پیشگیری و آسیب دیدگی ۳۸ تن از ماموران این پلیس در حین اجرای ماموریتهای پلیسی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای" در مراسم تجلیل از افسران و بازنشستگان پلیس پیشگیری اظهارکرد: نیروی انتظامی ماموران فداکار و ایثارگری دارد که برای تامین امنیت و آرامش مردم حتی از جان و آسایش خود نیز می‌گذرند، تا آخرین قطره خون خود پای حفظ امنیت مردم ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون سه تن از ماموران پلیس پیشگیری پایتخت به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، گفت: ۳۸ تن از افسران و درجه‌داران پلیس پیشگیری تهران بزرگ نیز طی این مدت در ماموریت های مختلف برخورد با سارقان و مالخران، دستگیری مجرمان، کشف اموال مسروقه و ... دچار مصدومیت و مجروحیت شده‌اند.

سرپرست پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون در پلیس پیشگیری تهران بزرگ، شهید میلاد خسروی برای کلانتری شهرک قدس در درگیری با سارقان مسلح، شهید حامد ضابط در درگیری با فروشندگان موادمخدر و شهید کرمپور برای نجات فردی که در اجرای دستور قضایی اقدام به خودسوزی کرده بود جان را خود از دست داده و به شهادت رسیدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این مراسم از ۱۴ تن از افسران و درجه‌داران برگزیده پلیس پیشگیری که در کشف پرونده‌ها و اقدامات پلیسی نقش چشمگیر و رشادت داشته اند به عنوان نمونه، تقدیر شد، افزود: همچنین از ۱۱ تن از بازنشستگان این پلیس نیز قدردانی و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز