خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت:

مردم در تعطیلات سفر نروند

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۰۶۱

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو از تمام هموطنان خواهشمندیم به منظور حفظ سلامت خود و خانواده از هر گونه اقدام به سفر به طور جد خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان یزد بیان کرد: هم اکنون تمامی شهرستان‌های استان یزد در وضعیت قرمز بیماری قرار دارند، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی  در این استان 63 درصد، همچنین استفاده از ماسک توسط مردم در اماکن عمومی استان یزد 60 درصد و در وسایل نقلیه‌ی عمومی 54 درصد گزارش شده است.

وی ادامه داد: در هفته‌ی چهارم مهر ماه بروز موارد بستری در استان در مقایسه با هفته‌ی ماقبل حدود 28 نفر به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت گزارش شده است که این شاخص  با اختلاف قابل توجه‌ای بالاتر از میزان  متوسط کشور است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: همچنین بروز موارد مرگ و میر ناشی از بیماری در این استان 24 و نیم نفر به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت می‌باشد که میزان بروز در این شاخص نزدیک میزان متوسط کشوری است.

لاری در پایان تاکید کرد: با توجه به تعطیلات پیش روی از کلیه هموطنان کشورمان خواهشمندیم به منظور حفظ سلامت خود و خانواده از هر گونه اقدام به سفر به طور جد خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز