خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از سامانه‌های نوین پلیس راهورناجا/ راهنمایی و رانندگی ناجا پیشرو در هوشمندسازی

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۰۱۶

فرمانده نیروی انتظامی در آئین بهره برداری از سامانه‌های نوین پلیس راهور ناجا گفت: این پلیس درهوشمندسازی پیشرو و پیشگام است.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین اشتری" در حاشیه برگزاری چهارمین رزمایش ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز پس از برگزاری چهارمین رزمایش ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس، مرکز همایش های نورالرضا را افتتاح کردیم و ان شاء الله در این مرکز شاهد برگزاری برخی از مراسمات و همایش های ناجا به ویژه پلیس راهور خواهیم بود.

وی افزود: افتتاح سامانه های پلیس راهور ناجا از جمله طرح شماره گذاری اینترنتی، طرح نوبت دهی اینترنتی و ... از دیگر برنامه های امروز بود و باید بگویم بحمدالله شاهد تحول سیستمی و اصلاح فرآیندها در پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا هستیم و این پلیس در فرآیند هوشمندسازی پیشگام و پیشرو است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تحولات سیستمی پلیس راهور خاطر نشان کرد: اقدامات مطلوب این پلیس سبب بهبود کیفیت خدمات دهی و همچنین تسریع در ارائه خدمات شده است و این مهم رضایتمندی مردمی را در پی دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در بخش پایانی سخنان خود از دست اندرکاران برگزاری چهارمین رزمایش ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز