خبرگزاری کار ایران

سارقان منزل با ۱۰۰ فقره سرقت روانه زندان شدند

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۸۷۶

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان منزل و کشف ۱۰۰ فقره سرقت از آنها در شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "کاووس حبیبی" گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سریالی منزل به شیوه بالکن و پنجره روی در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری باند سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، مشخص شد سارقان در اوایل شب خصوصا ایام تعطیل که شهروندان برای تفریح و یا دید و بازدید از منزل خود خارج می‌شوند با ورود به منازل از طریق بالکن و پنجره اقدام به سرقت اموال کم حجم و با ارزش می‌کنند.

سرهنگ "حبیبی" تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس، موفق به شناسایی اعضای باند سارقان منزل در یکی از محله‌های شیراز شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر ۴ نفر سارقان منزل که اعضای یک باند بودند را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۱۰۰ فقره سرقت منزل در شیراز اقرار کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت خروج از خانه و مسافرت طولانی، منازل خود را به افراد مورد اعتماد خصوصا همسایگان بسپارند و حتی الامکان آن را مجهز به آژیر و دوربین مدار بسته کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز