خبرگزاری کار ایران

ضرورت انجام مطالعات محیط‌زیستی خطوط متروی تهران

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۸۵۶

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به الزام و اهمیت انجام مطالعات محیط زیستی خطوط متروی تهران بر اجرای نتایج حاصل از آن تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، در سیزدهمین کمیته فنی مطالعات محیط زیستی ( غربالگری ) طرح ها و پروژه های شهرداری تهران که با حضور اعضای کمیته و نمایندگان فنی معاونت حمل و نقل ترافیک و شهرداری مناطق ۱۸، ۶ و ۲۰ برگزار شد، با اشاره به لزوم اهمیت دادن به مطالعات محیط زیستی پروژه های عمرانی شهر تهران قبل از اجرای آن‌ها گفت: در این راستا شورای اسلامی شهر تهران در سال ۱۳۸۶ مصوبه ای را مبنی بر الزام شهرداری تهران به انجام مطالعات محیط زیستی، اجتماعی و اقتصادی پروژه های عمرانی و زیربنایی را تصویب کرد که از سال ۱۳۸۷ برای شهرداری تهران لازم الاجرا شد.

وی تصریح کرد: ۳۵۶ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی شهرداری تهران از سال ۱۳۹۷ در این کمیته بررسی و ۶۵ پروژه مشمول انواع مطالعات محیط زیستی شده اند.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اجرای خیابان کامل در شهر تهران گفت: مطالعات محیط زیستی این طرح مصوب و برابر نظر اعضا کمیته ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، در سیزدهمین جلسه کمیته فنی مطالعات محیط زیستی (غربالگری) چهار پروژه شامل احداث خیابان کامل و وضعیت مطالعات محیط زیستی خطوط مترو معاونت حمل و نقل و ترافیک، پروژه تصفیه خانه آبهای سطحی و انتقالی مدرس – پل های فجر منطقه ۶ ، احداث بوستان مدافعان سلامت منطقه ۱۸، احداث  تصفیه خانه آب خاکستری ساختمان منطقه ۲۰ مطرح و بررسی کارشناسی شد.

بنا بر این گزارش در پایان طی مراسمی،  احکام انتصاب اعضای کمیته فنی مطالعات محیط زیستی (غربالگری) از سوی  انصاری - رئیس کمیته فنی - اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز