خبرگزاری کار ایران

تشدید برخورد پلیس راهور پایتخت با پوشش و پلاک مخدوش وانت بارها

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۶۶۲

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از تشدید برخورد پلیس با رانندگان وانت بارها و نیسان های حمل بار که با خم کردن سپر روی پلاک آن را مخدوش و پوشش می دهند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "جهانشاه بهرام آبادی" در خصوص برخورد با رانندگانی که پلاک های خودروشان را پوشش و مخدوش می کنند، اظهار داشت: عوامل پلیس راهور در سطح معابر پایتخت به صورت حضوری و یا با استفاده از دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف شهری به صورت مکانیزه با رانندگان وانت بارها و نیسان های حمل بار که با خم کردن سپر روی پلاک خودرو، شماره پلاک خودروشان را مخدوش و یا پوشش می هند و یا به هرنحوی شماره انتظامی خودرو را دست کاری و یا حتی با استفاده از کاورهای مختلف شماره پلاک خودرو را می پوشانند برخورد کرده و اعمال قانون می‌شود.

وی در ادامه به ماده 720 قانون مجازات اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: هرگونه تغییر در ارقام پلاک خودرو جرم بوده و قانون برای فرد متخلف مجازات تعیین کرده است و در صورت مشاهده ماموران پلیس علاوه بر جلوگیری از تردد این خودروها، راننده خودرو برای رسیدگی و برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در پایان تاکید کرد: رانندگان توجه داشته باشند که پلاک وسیله نقلیه‌شان همواره باید همانند روز اولی که پلاک را تحویل گرفتند بدون هیچگونه مخدوشی و دستکاری در محل خود نصب شده و برای پلیس قابل رویت باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز