خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۳۵ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۶۵۹

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۱۳۵ کیلو و ۲۳۰ گرم تریاک در دو عملیات مشترک با پلیس های شهر قم و استان کرمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزئیات این عملیات ها گفت: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد یکی از سوداگران مرگ اخیرا با سفر به استان های جنوبی کشور قصد تهیه مواد مخدر دارد که بررسی موضوع دراختیار تیمی از ماموران پلیس پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی ماموران دریافتند متهم قصد دارد مواد مخدر تهیه شده را با استفاده از یک دستگاه کامیون پس از گذشتن از استان قم به شهر تهران وارد کند.

این مقام پلیسی تصریح کرد: به دنبال این موضوع با تکمیل رصد های اطلاعاتی و اخذ نیابت قضائی، تیمی از ماموران این پلیس به شهر "قم " اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به اینکه ماموران اعزامی در عملیات مشترکی با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر قم مسیر تردد خودروی متهم را شناسایی کردند، گفت: مراقب های ویژه را آغاز تا اینکه خودروی متهم در محور مواصلاتی به شهر قم مشاهده و در یک عملیات ضربتی خودروی مذکور متوقف شد.

وی افزود: راننده خودرو دستگیر و در بازرسی از داخل این خودرو ۸۷ کیلو تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در ادامه به عملیات مشترک پلیس تهران با پلیس استان کرمان پرداخت و اظهار داشت: با دریافت خبر دیگری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر با سفر به استان کرمان و تهیه مقداری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور قصد انتقال آن را به تهران دارد، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه یازدهم مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در رصد های تکمیلی مشخص شد که متهم مواد مخدر تهیه شده را در مخفیگاهش در شهرستان "کهنوج" از توابع استان کرمان پنهان و قصد دارد در فرصت مناسبی به شهر تهران انتقال دهد، ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران این پلیس به شهرستان کهنوج اعزام و موفق شدند با شناسایی مخفیگاه متهم در یک عملیات مشترک متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام پلیسی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۴۸ کیلو و ۲۳۰گرم تریاک کشف و هر دو متهم عملیات های مشترک برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز