خبرگزاری کار ایران

نقش تاثیرگذار مدیریت صحیح صحنه تصادفات در کاهش تلفات

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۶۰۸

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: در بررسی علل اصلی افزایش آمار کشته ها و مصدومان؛ یکی از نکات اصلی و کلیدی، مدیریت صحیح صحنه تصادفات است و چنانچه توجه ویژه ای به این مهم صورت نگیرد، تلفات و جراحات بعد از وقوع تصادفات برای حادثه دیدگان افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، ایستگاه پلیس راه شهر قیامدشت صبح امروز با حضور رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و تنی چند از مسئولان دیگر در سومین روز از گرامیداشت هفته ناجا افتتاح شد.

سرهنگ نورالله خادم در آیین افتتاح ایستگاه پلیس راه شهر قیامدشت، اظهار داشت: پلیس راه وظیفه اصلی مدیریت صحنه تصادفات در راه های برون شهری و ایجاد هماهنگی بین سایر دستگاه های درگیر را برعهده دارد که این امر در فرآیند پاسخ گویی به تصادفات محورهای مواصلاتی کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: بر حسب نوع تصادفات، علاوه بر رانندگان، پلیس، افراد متفرقه و ارگان های مختلفی در صحنه حاضر می شوند برهمین اساس به منظور سازماندهی فعالیت این ارگان ها به صورت همزمان،ایجاد ایمنی در صحنه و همچنین جلوگیری از تصادفات ثانویه و مداخله افراد متفرقه به مدیریتی واحد نیاز است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه عوامل متعددی در افزایش تلفات و صدمات در صحنه حادثه مانند تاخیر در رسیدگی، عدم رعایت مسایل ایمنی، عدم آشنایی به امداد رسانی صحیح به حادثه دیدگان و ... دخیل است، ادامه داد: در بررسی علل اصلی افزایش آمار کشته ها و مصدومان یکی از نکات اصلی و کلیدی، مدیریت صحیح صحنه تصادفات است و چنانچه توجه ویژه ای به این مهم صورت نگیرد، تلفات و جراحات بعد از وقوع تصادفات برای حادثه دیدگان افزایش خواهد یافت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، برقراری نظم ترافیکی و سرعت بخشیدن به حضور پلیس در صحنه تصادفات احتمالی را از اهداف ایجاد این پاسگاه برشمرد.

 حجت الاسلام والمسلمین " سید حسین امیری " امام جمعه ، " حسین فتحی " نایب رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک، "حسین ترکاشوند " شهردار قیامدشت نیز در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز