خبرگزاری کار ایران

همکاری پلیس با دو مسیر یاب داخلی

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۵۵۸

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از همکاری پلیس با دو مسیر یاب هوشمند داخلی و با ویژگی های منحصر به فرد خبر داد و گفت: مسیریاب های داخلی "بلد" و "نشان" به عنوان بهترین و مناسب ترین مسیریاب های داخلی انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا،  سردار "محمد حسین حمیدی" اظهار داشت: در راستای هوشمند سازی پلیس راهور تهران بزرگ و حمایت از تولیدات داخلی در سال جهش تولید و همچنین به منظور تسهیل تردد رانندگان و مدیریت سفر و زمان سفر، پلیس راهور تهران بزرگ با بررسی هایی انجام شده تصمیم به انتخاب مسیر یاب نمونه داخلی گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در کشور، حدودا ۱۳ مسیر یاب داخلی داریم که عملکرد و نقاط ضعف و قوت هر یک از آنها را دقیقا مورد بررسی قرار داده و توانایی ها و مزایا و و قابلیت ها و همچنین کیفیت نقشه های آنلاین آنها دقیقا بررسی شد که از بین این ۱۳ مسیر یاب دو مسیر یاب به عنوان نمونه و منتخب انتخاب شدند و به مردم هم توصیه می شود که از این دو مسیریاب داخلی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطر نشان کرد: در خصوص مزایایی که این مسیریاب های منتخب دارند می توان به بروز بودن نقشه آنلاین ترافیکی ( نقشه ترافیکی که آنها دارند با وضعیت ترافیکی در سطح معابر مطابقت دارد و بروز است )، دسترسی آسان کاربران به آنها نسبت به مسیریاب های دیگر و مسیر یابی دقیق و سریع که اطلاعات کامل ترافیکی مورد نیاز کاربران را دارا باشد از مزایای این مسیر یاب ها می باشد .

وی افزود: همچنین اعلام هشدارهای به موقع نقاط حادثه خیز و نقاط پر تصادف و همکاری مناسب و به موقع با پلیس راهور تهران بزرگ از جمله دیگر مزایای این دو مسیر یاب می باشد .

سردار حمیدی بیان کرد: مسیریاب های داخلی "بلد" و "نشان" به عنوان بهترین و مناسب ترین مسیریاب های داخلی انتخاب شدند که به مردم و شهروندان تهرانی نیز پیشنهاد و توصیه می شود که با توجه به قابلیت هایی که این دو مسیریاب دارند از آنها استفاده کنند.

وی بیان داشت: همچنین به مردم توصیه می شود به جای استفاده از مسیر یاب های خارجی از مسیریاب های داخلی استفاده کنند چرا که مزایایی که این مسیریاب ها دارند اولا اطلاعات بومی است و استفاده از آنها برای کاربران راحت تر است و مانند آن است که با زبان خودمان صحبت می کنند و مطالب و ارائه نقشه خوانی آنها با زبان فارسی و دقیق ارائه می شود و مهم تر از همه اینکه با پلیس راهور همکاری دارند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حمیدی در پایان گفت: نقاط پر تصادف و حادثه خیز در اختیار این مسیریاب ها قرار داده شده و مردم می توانند سریع تر از مسیر یاب های خارجی این نقاط را در اختیار داشته باشند و همچنین امکان ویرایش اطلاعات توسط کاربران در صورت مشکل داشتن معابر در این مسیریاب های داخلی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز