خبرگزاری کار ایران

افتتاح پروژه‌های هوشمندسازی پلیس در استان قم

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۴۰۹

فرمانده نیروی انتظامی از افتتاح پروژه‌های هوشمندسازی پلیس دراستان قم خبر داد و گفت: بهره‌گیری از فناوری های روز تا حد زیادی خلاء ها را جبران می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های هوشمندسازی پلیس در استان قم ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی در همه ساعات و در تمام مکان ها بایستی حضور فعال و موثری داشته باشد که بحمداله این وظیفه را به خوبی انجام می دهد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: طبق برنامه توسعه ششم به ازای هر هزار نفر بایستی 5 نیروی پلیس داشته باشیم که در حال حاضر حدود 50 درصد آن را داریم؛ اما با توجه به شرایط موجود کارکنان نیروی انتظامی سعی می کنند ماموریتشان را به بهترین نحو انجام دهند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه بهره گیری از فناوری های روز می تواند تا حد زیادی خلاء ها را جبران کند، گفت: دقت و سرعت ماموران نیروی انتظامی در اجرای ماموریت ها بسیار حائز اهمیت است که باید این شاخص ها افزایش یابد.

سردار اشتری با اشاره به بخشی ازفرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر تاکید ایشان در بحث هوشمندسازی پلیس طی یک برنامه سه ساله خاطر نشان کرد: این مهم در دستور کار قرار گرفته و امروز نیز در استان قم شاهد افتتاح چندین پروژه در این زمینه هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شعار هفته ناجا "با هم برای امنیت و سلامت" گفت:مجموعه نیروی انتظامی از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت در بحث مقابله با آن بوده است.

وی عنوان داشت: طی دیداری که اخیرا با وزیر بهداشت داشتیم وی تاکید کرد که ناجا بهترین یاور ما در مقابله با شیوع ویروس کرونا بود که در این زمینه برای سلامت مردم هر چه در توان داشت به کمک آورد.

ارشدترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه ماموریت های پلیس توقف ناپذیر است، افزود: کارکنان نیروی انتظامی هر چه در توان دارند با جان و دل برای خدمتگزاری به مردم انجام می دهند و بر این باورند که هر چه وظیفه شان را بهتر انجام دهند نفعش برای جامعه بیشتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز