خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان خبر داد:

محکومیت ۸ میلیارد ریالی برای قاچاقچی ارز

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۴۰۸

مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: فردی که اقدام به قاچاق ۴۰ هزار دلار و مقادیری داروی دامی کرده بود به پرداخت بیش از ۸ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سید نجیم حسینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگهی شهرستان سروآباد پس از بازرسی از یک دستگاه خودرو اتوبوس موفق شدند مقدار ۴۰ هزار دلار آمریکایی و مقادیری داروی دامی را کشف کنند که بدون مدارک قانونی برای نگهداری و حمل بودند.

وی افزود: بانک مرکزی ارزش ارز‌های کشف شده را بیش از ۸ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال برآورد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان بیان کرد: پس از تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان سروآباد و با توجه به اقرار متهم و قاچاق بودن دارو‌های کشف شده، حکم به ضبط دلار‌ها و دارو‌های کشف شده صادر و متهم به پرداخت مبلغ ۸ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی اظهار داشت: از آنجائی که حمل و نگهداری ۱۰ هزار یورو یا معادل آن به سایر ارز‌ها بلامانع است، حکم به استرداد مبلغ مذکور به متهم داده شد.

حسینی در پایان تصریح کرد: حکم صادره اجرا و با پرداخت جزای نقدی پرونده مختومه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز