خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۴۰۵

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر، هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و تمامی همکاران خدوم و تلاشگر عرصه نظم و امنیت تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، "اسکندر مومنی"؛ دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی پیامی  فرا رسیدن هفته ناجا را به سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی و تمامی همکاران خدوم و تلاشگر عرصه نظم و امنیت تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

امروز آن کسانی که در قالب نیروی انتظامی سعی می کنند آرامش را، امنیت را و آسایش خیال را برای آحاد شهروندان کشورمان فراهم کنند، در حقیقت به معنای واقعی کلمه، مجاهدان فی سبیل الله هستند.

(مقام معظم رهبری مدظله العالی)

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام؛

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان برکف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز استقرار امنیت و سلامت اجتماعی و حفظ ارزش های اسلامی جامعه است.

اینجانب ضمن عرض تبریک هفته نیروی انتظامی خدمت جناب عالی و تمامی همکاران خدوم و تلاشگر عرصه نظم وامنیت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا، سرافرازی و توفیق روز افزون جنابعالی را در سایه توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) تحت ولایت مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله ا لعالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

اسکندر مومنی

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز