خبرگزاری کار ایران

تعیین درجه شهرداری قیام دشت و ارتقاء درجه ۴ شهرداری ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۲۶۶

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقاء درجه چهار شهرداری و تعیین درجه یک شهرداری و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور به استانداری های ذیربط خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، حسین رجب صلاحی ضمن اعلام این مطلب گفت: ارتقاء درجه شهرداری ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب(۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام شده است.

وی در ادامه گفت: درجه شهرداری قیام دشت در استان تهران برای اولین بار تعیین و درجه هفت آن به استانداری ابلاغ شد.

وی افزود: در استان خراسان رضوی درجه شهرداری خلیل آباد به ۶ و درجه شهرداری گلمکان به ۴ ارتقاء یافت.

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اضافه کرد:‌ درجه شهرداری آبگرم در استان قزوین به ۵ و درجه شهرداری زرآباد در استان سیستان و بلوچستان به ۳ ارتقاء یافت.

رجب صلاحی همچنین یادآور شد: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را پس از تائید استانداری به معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند تا مدارک و مستندات در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها مطرح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز