خبرگزاری کار ایران

"گواتامک" سیستان و بلوچستان صاحب مدرسه ٦ کلاسه شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۱۹۳

​گواتامک روستایی دور افتاده در استان سیستان و بلوچستان با مسیری صعب العبور است که پس از انتشار تصاویری از کمبود مدرسه در فضای مجازی، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و با دستور وزیر آموزش و پرورش برای رفع محرومیت آموزشی در این بخش، با سرعت وارد عمل شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مشکلات کمبود فضای آموزشی برای این ٧٩ دانش آموز با استقرار کانکس کلاسی و پیگیری رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به صورت موقت برطرف شد.

مراسم خشت گذاری و آغاز عملیات احداث ٦ کلاس درس در این روستا، دوشنبه ٢٨ مهرماه با حضور مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، جبار کوچکی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی، رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز، زهرا گیتی نژاد مدیر عامل موسسه مهرگیتی و جمعی از مسئولان انجام و تا چند ماه آینده گواتامک صاحب مدرسه ٦ کلاسه خواهد شد.

اکنون بیش از ٦٠٠ مدرسه در استان سیستان و بلوچستان توسط نوسازی مدارس در دست ساخت است و در سال ١٣٩٩ اعتباری بالغ ٥٠٠ میلیارد تومان به این بخش اختصاص یافته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز