خبرگزاری کار ایران

خدمت رسانی ۱۰۰ درصدی بیمارستان‌های ناجا به بیماران کرونایی

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۱۰۸

معاون بهداد ناجا گفت: بیمارستان های نیروی انتظامی ۱۰۰ درصد ظرفیت و امکانات خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده و تا پایان این بحران به مردم خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایلنا، سردار "محمدرضا حسینی" در حاشیه مراسم تجلیل از شهدای عرصه سلامت ناجا با اشاره به اینکه همکاری مراکز درمانی ناجا با وزارت بهداشت محدود به بحران کرونا نیست و سابقه طولانی دارد، گفت: پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر "همکاری بیمارستان های نیروهای مسلح با وزارت بهداشت"، بیمارستان های نیروی انتظامی در کنار بیمارستان های سایر نیروهای مسلح و دانشگاه علوم پزشکی کشور خدمات شایسته و شایانی را به بیماران کرونایی ارائه کردند.

معاون بهداد ناجا عنوان کرد: تاکنون بالغ بر ۱۶۸ هزار بیمار تنفسی در مراکز درمانی ناجا پذیرش و تحت خدمات تشخیصی سی. تی. اسکن قرار گرفته اند که از این تعداد، حدود ۸ هزار بیمار بستری و تحت درمان قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: بیمارستان های نیروی انتظامی پیرو تاکید اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر خدمات رسانی مراکز درمانی نیروهای مسلح به عموم مردم، ۱۰۰ درصد ظرفیت و امکانات خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده است و تا پایان این بحران در کنار مردم و وزارت بهداشت خواهد بود.

حسینی با اشاره به اینکه هنوز ناشناخته های ما نسبت به کووید ۱۹ نسبت به شناخته های ما بیشتر است، اظهار داشت: ماسک زدن همچنان به عنوان روش کارآمد پیشگیری از انتقال ویروس، مورد تایید مراجع بهداشتی دنیا قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، معاون بهداد ناجا از مردم خواست برای گذر از این بحران، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پیشگیری را جدی بگیرند و در قبال سلامت خود و دیگران احساس مسئولیت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز