خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی سه بازار میوه و تره‌بار جدید در مرکز تهران تا پایان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۰۶۴

شهردار منطقه 11 تهران گفت: با پیگیری های در دست انجام سه پروژه بازار میوه و تره بار تا پایان سال جاری آماده و تعداد بازارهای میوه و تره بار فعال این منطقه به 9بازار خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، نصراله آبادیان با اشاره به اقدامات انجام شده برای ارتقای سرانه رفاهی ساکنین محله های مرکزی شهر تهران و دسترسی به مایحتاج عمومی و مواد غذایی با کیفیت و قیمت مناسب افزود: در حال حاضر 6 بازار میوه و تره بار در محله های این منطقه فعال هستند که طی توافق های انجام شده 3 قطعه زمین برای راه اندازی بازارهای میوه و تره بار جدید به سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران تحویل داده شد.

آبادیان ادامه داد: یک قطعه زمین به مساحت 164متر مربع در محله انقلاب واقع در خیابان برداران مظفر نبش کوچه سرمد و زمین دیگری در محله راه آهن به متراژ 202 متر مربع در خیابان شوش شرقی،حدفاصل کوچه بیگلری اصل و شریفی و همچنین یک قطعه زمین در محله نفت واقع در خیابان رباط کریم، نرسیده به خیابان انبار نفت،گاراژ رحیمی به متراژ تقریبی 200 متر مربع برای آماده سازی و راه اندازی بازار میوه و تره بار تحویل سازمان میادین شده است.

شهردار منطقه 11 یاد آور شد: عملیات اجرایی بازار میوه و تره بار محله انقلاب تقریبا تمام شده و به زودی به بهره برداری می رسد. همچنین بیش از 50% عملیات راه اندازی بازار تره بار محله انقلاب هم تمام شده و بازار تره بار محله انبار نفت نیز در مرحله دیوار کشی است که پیش بینی می شود بهره برداری از آن ها تا پایان سال جاری انجام شود.

او همچنین بیان کرد: یک قطعه زمین نیز در محله شیخ هادی واقع در ضلع شمال شرقی میدان حر به متراژ590متر مربع در حال اخذ مجوز هستیم و در محله نواب هم در حال مکان یابی و رایزنی هستیم تا با هماهنگی سازمان نوسازی شهر تهران و موافقت سازمان میادین میوه و تره بار برای ساخت و راه اندازی بازار میوه و تره بار اقدام شود.

براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، آبادیان در خصوص بازارهای میوه و تره بار فعال در محله های مرکزی شهر تهران گفت: بازارهای نواب، عباسی، قلمستان، بهارلو، جمالزاده و فروزش در حال حاضر فعالیت روزانه دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز