خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز جهانی سلامت روان؛

مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر خدمات ارائه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۸۲۷

مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر در روز جهانی سلامت روان به دانشجویان خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش ایلنا، 10 اکتبر روز جهانی سلامت روان نام‌گذاری شده است. همه ساله در این روز متناسب با شعاری که برای آن در نظر گرفته شده است سیاست های متناسب و برنامه‌های مختلفی در خصوص سلامت روان  در دستور کار قرار می‌گیرد.

امسال با توجه به  این  که سلامت روان افراد در نقاط مختلف جهان متاثر از اتفاقات متعدد و از جمله همه‌گیری ویروس کرونا به شدت در معرض خطر قرار گرفته شعار«سلامت روان برای همه، سرمایه‌گذاری بیشتر، دسترسی بیشتر برای همه و همه جا »برای این رو مد نظر قرار گرفته شده است.

مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز  به مناسبت هفته سلامت روان علاوه بر ارائه  خدمات مشاوره وسایکوتراپی بصورت انلاین  دربستر فضای مجازی در زمینه اضطراب کرونا  ومشکلات فردی و مشکلات خانواده و زناشویی، مدیریت رفتاری افراد در ایام قرنطینه مشاوره به افراد مبتلا کرونا نیز به دانشجویان خدمات ارائه می کند.

در این مرکز مشاوره دانشجویی، تکنیک های موثر برای افزایش تمرکز،اصول موفقیت تحصیلی، مدیریت استرس،ریال مهارتهای خوداگاهیی و...به دانشجویان خدمات ارائه می شود.

همچنین پویش دانشجویی سلامت روان برای همه  که  از سوی دفتر  مشاوره و سلامت سازمان اموردانشجویان راه اندازی شده از( ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان ماه) فعالیت دارد و  با استفاده از پتانسیل دانشجویان  همیاران اقدام به تولید محتوا آموزشی و انگیزشی متناسب با این هفته  مانند ساخت کلیپ، پوستر - پمفلت - پادکست  و برورشورهای آموزشی در زمینه امید و سبک زندگی  ، دنیای مجازی باید ها و نبایدها ،تاب آوری و نشاط و خود تنطیمی در مدیریت هیجانات و استرس جهت ارتقا سلامت روان دانشجویان و دانشگاهیان  می کند.

 یکی از فعالیت های  بسیار  مهم  در ایام هفته سلامت اقدام  معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه  با همکاری مرکز مشاوره  جهت اجرای طرح  آموزش مهارتهای بهتر زیستن  به عنوان واحد درسی برای دانشجویان نوورود است.

 این طرح نیز به مناسبت همین هفته اجرایی می شود.

از سوی دیگر، اجرای  طرح پیشرفت تحصیلی وپیگیری افت تحصیلی  دانشجویان مشروطی در ایام کرونا نیز به صورت مداوم در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دستور کار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز