خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی شهادت رییس بیمارستان لبافی نژاد تهران بر اثر ابتلا به کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۷۲۲

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی، شهادت مدافع سلامت، دکتر محمد زارع، رییس بیمارستان لبافی نژاد تهران بر اثر ابتلا به کرونا را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، در پیام تسلیت نمکی، آمده است، 

طوفان بلاخیز کرونا در ماههای اخیر علیرغم تلاش شبانه روزی همکارانمان در سراسر کشور جان تعداد قابل توجهی از هموطنان عزیزمان را گرفت.

در این بلا، مدافعین رشید سلامت نیز بیگزند نماندند و صدها نفر از جان برکفان خدمتگزارمان در نظام سلامت مبتلا، بستری و دهها نفر به خیل شهدا پیوستند که هر روز خبر جانگداز از دست رفتن عزیزی از این گروه فداکار داغ تازهای بر دل اینجانب و همکارانم مینهد.

متأسفانه امروز در سوگ یکی از همکاران صدیق دیگرمان نشستیم و دکتر محمد زارع چشم پزشک فداکار، اخوی دوشهید بزرگوار و رئیس محترم بیمارستان شهید لبافینژاد را پس از ابتلا به بیماری COVID-۱۹ از دست دادیم. وی که سالها در سنگرهای متعدد در خدمت نظام سلامت بود و در این ایام نیز از هر کوششی جهت خدمت به بیماران کرونائی دریغ نورزید.

ضمن تسلیت به جامعه پزشکی و خانواده محترمش و درود به روح بلند همه شهدای مدافع سلامت برای وی همنشینی با سالار شهیدان در کنار دوشهید بزرگوارش و برای خانواده ارجمندش صبوری و اجر  بیپایان آرزومندم.

​دکتر سعید نمکی

وزیر بهداشت درمان و‌آموزش پزشکی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز