خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت هفته ناجا

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۶۸۵

استاندار تهران در پیامی با اشاره به اینکه اتقای مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار جامعه نتیجه مردمی بودن نیروی انتظامی است، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ "انوشیروان محسنی بندپی" در پیامی با اشاره به اقتدار و امنیت داخلی و خارجی کشور هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام استاندار تهران به شرح زیر است: 

نیروی انتظامی به عنوان نهادی برخاسته از مردم و برای مردم در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره قرین شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی بوده که نقش برجسته ای در تامین امنیت عمومی و بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی داشته اند.

جامعه محوری و تکیه بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی به عنوان اولویت نیروی انتظامی سبب شده تا جایگاه بسیار خوبی را در میان مردم و شهروندان داشته باشد که ثمرات این تعامل را می توان در ارتقای مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار جامعه و امین مردم مشاهده کرد.

مشارکت نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات مرزی از یک سو و برخورد قاطعانه با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه و برهم‌زنندگان آرامش عمومی از سوی دیگر ارتقای امنیت و افزایش احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته، ضمن اینکه در شرایط شیوع کرونا نیروی انتظامی در کشور نیز به سهم خود پای کار آمده است و برای مقابله با این ویروس از همه تجهیزات خود اعم از تجهیزات مورد نیاز برای ضد عفونی کردن معابر و در اختیار گذاشن مراکز درمانی گرفته تا مقابله با سودجویانی که اقدام به احتکار لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم کرده بودند، وارد عمل شد و در این مسیر شهدایی نیز برای سلامت همنوعان خود تقدیم کرده است.

اینجانب با تکریم مقام شامخ شهدای نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های خدمت و امنیت کشور و در حوزه سلامت، این هفته را به آحاد فرماندهان، کارکنان و خانواده بزرگ ناجا تبریک می گویم، امید است که با ارتقای هوشمندی و آمادگی‌های ناجا و سایر نیروهای مسلح و مدافع انقلاب موفقیت های بیشتر نظام اسلامی در سایه رهبری مقام معظم رهبری و تلاش مسئولان خدمت گذار محقق شود.

انوشیروان محسنی بندپی

استاندار تهران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز