خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق زورگیر محله تهرانپارس

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۶۵۰

سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیر در عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه مسعود برجی در این باره گفت: شهریور سال جاری پرونده ‌ای در خصوص زورگیری در دادسرای ناحیه 15 تهران تشکیل شد که با دستور بازپرس دادسرا برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

وی درباره جزییات پرونده گفت: پرونده را آقایی ٣۵  ساله و ساکن محله تهرانپارس تشکیل داده بود. بر اساس اطلاعات پرونده زمانی که او پشت چراغ قرمز ایستاده بوده راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی 206 سفید یک باره جلوی وی متوقف شده و به شاکی حمله می‌کند. این افراد با ضرب و جرح وی قصد سرقت گوشی و گردن بند وی را داشتند که با مقاومت و کمک شهروندان در اجرای نقشه سرقت‌ ناکام مانده و از محل فرار می‌کنند.

سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران افزود: با ارجاع پرونده کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت به عنف پایگاه چهارم مامور به رسیدگی و کشف جرم شدند. در همین مدت چند مورد پرونده مشابه دیگر به پایگاه چهارم منتقل شد.

وی در باره اقدامات کارآگاهان در زمینه دستگیری متهمان گفت: در ابتدای تحقیقات کارآگاهان به محل های وقوع جرم رفته و در بازدید ازصحنه های سرقت موفق شدند مالک خودرو به نام «کمال» را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی مالک خودرو دستور دستگیری وی توسط بازپرس پرونده صادر شد و کمال در محلی حوالی خیابان آزادی شناسایی شد اما او در همان بدو دستگیری اعلام کرد که خودرواش در اختیار شخصی به نام سیامک بوده است.

سرهنگ برجی اظهار کرد: با سرنخ های بدست آمده در مرحله دیگری از تحقیقات پلیسی، سیامک در محله دارآباد تهران دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی انتقال پیدا کرد. متهم پس از مواجهه حضوری با شاکی اعتراف و اعلام کرد که به همراه یک از دوستانش به نام اشکان سرقت ها را انجام داده است.

سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه دستگیری متهم دوم پرونده در دستور کار قرار دارد و کشف جرئیات پرونده کماکان ادامه دارد، گفت : متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز