خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته تربیت بدنی صورت گرفت:

بهره‌برداری از 6800 مترمربع فضای ورزشی در دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۵۵۵

با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان و به مناسبت هفته تربیت بدنی، مراسم بهره‌برداری از 6800 مترمربع فضای ورزشی در دانشگاه‌ها بصورت مجازی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مجتبی صدیقی در این آیین مجازی گفت: ورزش در دانشگاه‌ها به عنوان یک وسیله و هدف مورد توجه مسئولان است و امیدوارم با رفع شرایط کرونایی، همچون گذشته دانشجویان در فعالیت های ورزشی مشارکت کنند.

وی با اشاره افتتاح 27 پروژه ورزشی در هفته دولت گفت: در سالیان اخیر سرمایه گذاری مناسبی برای توسعه فضای ورزش دانشگاه‌ها صورت گرفته است و تا پایان سال هر ماه حدود 5 پروژه افتتاح خواهد شد.

دکتر صدیقی ضمن تاکید بر حفظ و نگهداری استاندارد تجهیزات و اماکن ورزشی تا رفع کرونا گفت: با رعایت اصول بهداشتی امکانات ورزشی در اختیار حداقل دانشجویان حاضر در دانشگاه‌ها قرار گیرد.

در این آیین مجازی که با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان، معاونان سازمان اموردانشجویان و مدیرکل تربیت بدنی این سازمان و رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار شد، کفپوش زمین روباز ورزشی در دانشگاه‌های بناب، جیرفت و کاشان و زمین چمن مصنوعی در دانشگاه‌های خوارزمی و دانشکده ریاضی و کامپیوتر خوانسار مورد بهره برداری قرار گرفت.

 همچنین در این آیین سالن چند منظوره ورزشی دانشکده ریاضی و کامپیوتر خوانسار به مساحت 1800متر مربع مورد افتتاح قرار گرفت.

بر اساس این گزارش با افتتاح این پروژه ها که با صرف اعتبار 44 میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند در مجموع 6800مترمربع به فضای ورزشی دانشگاه‌ها افزوده شد.

 گفتنی است در هفته دولت نیز 27 پروژه ورزشی با مساحت 24000 مترمربع در دانشگاه‌ها مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز