خبرگزاری کار ایران

نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی پتروشیمی کشور در ایلام افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۹۰۶

​نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی صنایع پتروشیمی کشور با حضور رئیس کمیته امداد، در ایلام افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، سیدمرتضی بختیاری در این مراسم با اشاره به فعالیت بیش از چهار هزار مرکز نیکوکاری برای کمک به خانواده‌های نیازمند در سطح کشور گفت: راه‌اندازی این مراکز در راستای مردمی شدن فعالیت‌های امداد و توسعه مسئولیت‌های اجتماعی است و هم اکنون بخش عمده‌ای از بار مشکلات معیشتی نیازمندان و ایتام از طریق این مراکز نیکوکاری رفع و رجوع می‌شود.

وی با تاکید بر ظرفیت کم‌نظیر مردم برای نیکوکاری و خدمت به محرومان افزود: مردمی کردن امدادگری برکات زیادی برای مردم داشته است و راه‌اندازی مراکز نیکوکاری یکی از مهمترین ابزارها در این مسیر است.

رئیس کمیته امداد افزود: بیشتر مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد و با هدف خدمت‌رسانی به نیازمندان همان محله و منطقه راه‌اندازی شده است.

وی ایجاد مراکز نیکوکاری تخصصی را از رویکردهای جدید کمیته امداد عنوان کرد و گفت: فعالیت مرکز نیکوکاری پتروشیمی ایلام به عنوان نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور با هدف شناسایی و کمک به خانواده‌های نیازمند ایلام آغاز شده است.

بنا براعلام روابط عمومی کمیته امداد، وی تصریح کرد: مرکز نیکوکاری پتروشیمی ایلام علاوه بر خدمت‌رسانی به نیازمندان می‌تواند در زمینه ایجاد اشتغال و به‌کارگیری مددجویان نخبه در صنایع پایین‌دستی پتروشیمی همکاری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز