خبرگزاری کار ایران

«رادیو بهزیستی ویژه نابینایان» توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۶۲۵

در جلسه ویدئو کنفرانس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نمایندگان موسسات و انجمن‌های فعال در حوزه نابینایان در سراس کشور، از رادیو بهزیستی که توسط گروهی از نابینایان تولید می‌شود نیز رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، مسعود آسیما مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی در این خصوص گفت: رادیو بهزیستی، مجموعه صوتی شامل اخبار و مطالب آموزنده و معرفی فعالان حوزه نابینایان است که هر دو هفته یک بار به صورت پادکست توسط جمعی از افراد دارای معلولیت بینایی تولید شده و در سایت سازمان بهزیستی منتشر می شود.

وی افزود: این تلاش جدیدی در حوزه اطلاع رسانی سازمان بهزیستی است که درنظر داریم از ظرفیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای افراد تحت پوشش سازمان در تنوع بخشی به محصولات رسانه ای سازمان بهزیستی کمک بگیریم.

آسیما با بیان اینکه افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی دارای خلاقیت و توانمندی های بسیاری هستند، افزود: این افراد شایسته تکریم هستند و ما بنا داریم در تولید سایر محصولات رسانه ای سازمان از جمله طراحی پوستر، کلیپ و موشن گرافی و ... از این توانمندی ها استفاده نماییم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی در پایان خاطرنشان کرد: از اتفاقات خوب این برنامه ریزی این بوده است که پوستر روزهای جهانی ناشنوایان و نابینایان، توسط معلولان جسمی حرکتی تحت پوشش سازمان بهزیستی تهیه و منتشر شده است.

همچنین در این مراسم امیر سرمدی از اعضای شورای سردبیری رادیو بهزیستی درخصوص روند تولید این برنامه رادیویی توضیحاتی را ارائه کرد.

گفتنی است تاکنون ۹ شماره از رادیو بهزیستی پیش تولید شده است که از طریق این لینک http://www.behzisti.ir/service/multimedia/radiobehzisti می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز