خبرگزاری کار ایران

بازدید سرزده حاجی میرزایی از حوزه انجام مصاحبه عمومی و تخصصی داوطلبان دانشگاه فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۴۴۵

وزیر آموزش‌وپرورش از روند انجام مصاحبه عمومی و تخصصی داوطلبان دانشگاه فرهنگیان به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، عصر امروز محسن حاجی میرزایی با حضور در دبستان سروش شهرک قدس منطقه ۲ و پردیس شرافت دانشگاه فرهنگیان واقع در منطقه ۶ تهران از محل مصاحبه گزینش داوطلبان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی به صورت سرزده بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه مصاحبه داوطلبان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز قرار گرفت و با تعدادی از متقاضیان ورود به شغل معلمی و دست ‌اندرکاران انجام این مصاحبه‌ها گفت‌وگو کرد و کیفیت برگزاری این فرایند را مورد بررسی قرارداد.

حاجی میرزایی در این بازدید به مصاحبه‌کنندگان تأکید کرد: روند انجام مصاحبه‌ها و ارزیابی‌ها از مصاحبه‌شوندگان طوری انجام شود به‌طوری‌که حقی از هیچ داوطلبی ضایع نشود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، گفتی است؛ بررسی صلاحیت‌های عمومی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون سراسری سال ۹۹ شهر تهران در دبستان هیئت‌امنایی سروش منطقه ۲ تهران و پردیس شرافت دانشگاه فرهنگیان واقع در منطقه ۶ تهران در حال برگزاری است.

رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی از نکات قابل‌توجه محل برگزاری مصاحبه حضوری پذیرفته‌شدگان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز