خبرگزاری کار ایران

جاعل ۵ میلیاردی در حوالی قم دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۳۴۳

با تلاش ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران جاعل یکی از جاعلان مدارک تحصیلی که ۵ میلیارد ریال تحصیل مال کرده بود در حوالی شهر قم بازداشت شد.

به گزارش ایلنا، با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با اخذ مبالغ هنگفتی مدارک تحصیلی جعلی شده به متقاضیان می دهد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

این گزارش حاکی از آن است، ماموران پس از انجام یک سری اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را در حوالی شهر قم شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده را در اختیار مرجع قضائی قرار دادند و دستور قضائی دستگیری متهم را اخذ کردند.

بنا بر این گزارش، صبح روز گذشته تیمی از ماموران مرکز عملیات این پلیس به نشانی اعلامی در حوالی شهر قم اعزام و ضمن اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، موفق شدند وی را در آن مکان دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت عمومی تهران انتقال دهند.

در ادامه این گزارش آمده است، در بازررسی از منزل متهم بیش از ۴۰ عدد مدرک تحصیلی جعلی، مهر و سربرگ های سازمان های دولتی کشف و کارشناسان مبلغ کلاهبرداری شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

در این گزارش آمده است، متهم در همان بازجوئی اولیه به جرم انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده و تحقیقات تکمیلی به مراجع قضائی معرفی شد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، گفتنی است، تحقیقات پلیس در خصوص شناسایی و دستگیری سایر همدستان متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز