خبرگزاری کار ایران

جهانپور:

ممنوعیت عبور و مرور در ۵ کلانشهر از ساعت ۱۲ امشب اعمال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۳۳۴

مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: ممنوعیت عبور و مرور در کلانشهرهای تهران، کرج، اصفهان، ارومیه و مشهد از ساعت 24 امشب تا ظهر یک شنبه اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «کیانوش جهانپور» رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در رابطه با اعمال محدودیت‌های بین شهری در روزهای تعطیل پیش رو بیان کرد: با توجه به افزایش مبتلایان کووید 19 در هفته‌های اخیر و همچنین افزایش موارد مرگ و میر ناشی از این ویروس در ماه‌های اخیر بیش از نیمی از جامعه‌ی ما به صورت میانگین شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را به صورت جدی در دستور کار داشتند ولی متاسفانه ما شاهد این هستیم که قریب به نیمی از جمعیت آن مسوولیت پذیری لازم را ندارند و متاسفانه به موضوع کووید 19 در کشور دامن می‌زنند.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت برای تعطیلات پیش رو از ستاد ملی کرونا درخواست اعمال محدودیت در تردد برای شهرهای خاصی که میزان ابتلا در آنها به نوعی هشدار بیشتری دارد و شایع‌تر است را داد و منع تردد عبور و مرور به 5 شهر تهران، کرج، اصفهان، ارومیه و مشهد فعلا در دستور کار است که از امشب ممنوعیت تردد از این شهرها اعمال می‌شود و تا ظهر روز یک شنبه یعنی بعد از تعطیلات ادامه خواهد داشت.

جهانپور در مورد دیگر شهرها گفت: احتمالا در پیشنهادهای بعدی وزارت بهداشت شهرها و استان‌های دیگر بسته به شرایط شامل خواهند شد و فعلا برای این سه روز این شهرهایی است که اعلام شده است.

وی در پایام افزود: از ساعت پایایی امروز یعنی ساعت 24 این محدودیت‌ها اعمال می شود و تا ظهر یک شنبه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز