خبرگزاری کار ایران

ستاری مطرح کرد:

جهش اقتصادی با کمک جوانان و شرکت‌های استارتاپی

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۷۷۶

سورنا ستاری گفت: استارتاپ‌های حوزه انرژی باید ایجاد شوند و باید شرکت‌های ما در این زمینه فعال‌تر باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سورنا ستاری، معاون علمی فناوری ریاست جمهوری در آیین رونمایی از سامانه ملی پایش اطلاعات انرژی بیان کرد: زیرساخت‌های خوبی در مرکز تحقیقات مسکن ایجاد شده است، ولی ما بیش از هر چیزی باید جوانان را در این کار فعال کنیم.

وی افزود: استارتاپ‌های حوزه انرژی باید ایجاد شوند و باید شرکت‌های ما در این زمینه فعال‌تر باشند. تا این مبحث را به یک مبحث تجاری تبدیل نکنیم نمی‌توانیم موضوع را جلو ببریم.

ستاری گفت: ما در معاونت علمی آمادگی این را داریم که استارتاپ‌های این حوزه را فعال‌تر کنیم و با آنها هماهنگی و همکاری داشته باشیم. نوآوری که جوانان در این حوزه می‌آورند موجب جهش اقتصادی می‌شود.اقتصاد از نظر ما فقط اقتصاد انرژی نیست، بلکه اقتصاد خدمات و سرویس دهی نیز هست  که می‌توان آن را به مردم ارائه کرد مانند هوش مصنوعی.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در پایان گفت: این پروژه تا اینجا جلو رفته و امیدواریم بخشی از آن تا پایان دولت انجام بشود تا بتوانیم خدمات خوبی به مردم در زمینه مسکن و کاهش انرژی و مصرف سوخت ارائه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز