خبرگزاری کار ایران

دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد؛

تعویق برخی کلاس‌های عملی ارشد در دانشگاه تربیت مدرس

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۲۱۷

دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد، دانشجویانی که قادر به پیشبرد پایان نامه خود نیستند می‌توانند وضعیت تحصیلی خود را به آموزش محور تغییر دهند.

به گزارش ایلنا، دانشگاه تربیت مدرس در راستای اجرای بخشنامه استانداری تهران و دستورالعمل معاونت پشتیبانی و منابع انسانی، نحوه انجام فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه را تا اطلاع ثانوی تعیین و برای اجرا ابلاغ کرد.

بر این اساس تمامی وظایف و فعالیت‌های آموزشی غیر حضوری اعم از تشکیل کلاس‌ها، برگزاری جلسات گروه‌ها، جلسات شورای آموزشی دانشکده‌ها و ... طبق روال گذشته به صورت مجازی و با قوت و بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

همچنین برگزاری مرحله دوم کلاس‌های عملی کارشناسی ارشد باقی مانده از نیمسال دوم ۹۹- ۱۳۹۸ که قرار بود در بازه زمانی ۲۰ مهر تا ۸ آبان ۹۹ اجرا شود، تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد.

در این راستا گروه‌های آموزشی تا اطلاع ثانوی مجازند نسبت به برگزاری هر دو مرحله کتبی و شفاهی آزمون جامع دکتری به صورت غیرحضوری (مجازی) اقدام کنند.

همچنین آن دسته از دانشجویان کارشناسی ارشد که به دلیل شرایط همه گیری کرونا با وقفه در فعالیت‌های پژوهشی خود مواجه شده اند به نحوی که عملا قادر به پیشبرد تحقیقات پایان نامه خود نیستند، می‌توانند با ارائه درخواست کتبی و پس از تایید استاد راهنما، گروه آموزشی و دانشکده ذی ربط نسبت به تبدیل وضعیت تحصیلی خود از آموزشی-پژوهشی به آموزش محور اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز