خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

کشف ۱۷ تن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون/ برخورد پلیس با کسانی که ماسک نمی‌زنند ایجابی و ارشادی است

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۱۴۳

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: برخورد پلیس با افرادی که ماسک نمی‌زنند ایجابی و ارشادی است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح ظفر ۷ که صبح امروز (دوشنبه) در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفتمین مرحله طرح ظفر با رویکرد مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، خرده فروشان و جمع آوری معتادین متجاهر برگزار شد، اظهار داشت: در این مرحله ۱۹۶ حکم قضایی برای قاچاقچیان و خرده فروشان به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این طرح شش باند مهم مواد مخدر منهدم و دو تن و ۱۹۴ کیلومواد مخدر کشف و ضبط شده است همچنین ۲۴ قاچاقچی عمده در این عملیات دستگیر شدند.

وی گفت: هزار و ۲۶۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند و تعداد زیادی از منازل که به عنوان محل خرید و فروش مواد مخدر شناسایی و ۱۱ منزل با پلمب شدند.

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: ۱۱ نفر از اراذل و اوباش که در امر فروش و قاچاق مواد مخدر دخیل بودند نیز دستگیر و ۳۸ خوردو توقیف شده است.

وی با بیان اینکه ۲۸ باند مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون منهدم شدند، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۷ تن مواد مخد کشف شد.

وی گفت: اقدامات پلیس در برخورد با قاچاقچیان تهاجمی است و اجازه نخواهیم داد خرده فروشان که نوچه‌های آن‌ها هستند، عملی انجام دهند.

رییس پلیس تهران بزرگ درباره نقش پلیس در اجرای پروتکل‌های بهداشتی با توجه به تعیین جریمه برای افراد متخلف گفت: فعلا کسی جریمه نشده است. برخورد پلیس با افرادی که ماسک نمی‌زنند ایجابی و ارشادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز