خبرگزاری کار ایران

۳۰ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۱۲۶

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام ۲ باند سرقت خودرو و مغازه در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی و کشف ۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آنان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر" در حاشیه برپایی نمایشگاه کشفیات حاصله از انهدام ۲ باند سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و دستبرد به چندین مغازه درسطح شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در پلیس آگاهی استان دنبال و در این راستا طرحی برای مقابله با عاملان این گونه سرقت ها طراحی و عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح کارآگاهان پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی و یک سری کارهای پلیسی و رصد هوشمندانه سارقان سابقه دار موفق شدند هویت اصلی اعضای ۲ باندی که در این گونه سرقت ها فعالیت می کردند را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک اقدام ضربتی آنها را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۰ دستگاه خودروی سواری  و محموله ای از اموال به سرقت رفته از مغازه ها در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: ارزش مجموع اموال مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال است که تمامی این اموال به مال باختگان بازگردانده شدند.

این مقام انتظامی تعداد متهمان دستگیر شده در این طرح را ۶ نفر اعلام و اظهار کرد: متهمان پس از دستگیری در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به ۶۰ فقره سرقت اعتراف کردند که در این خصوص برای آنها پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ هاشمی فر با بیان اینکه اقدامات مؤثر و قاطع پلیس آگاهی استان اصفهان در سال جاری سبب کاهش وقوع جرایم شده از افزایش ۱۳ درصدی قدرت کشف این پلیس طی مدت ۶ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بار دیگر به مجرمان سابقه داری که پس از آزادی از زندان مرتکب جرم می شوند هشدار داد و گفت: این افراد باید بدانند که پلیس تحرکات آنان را زیر نظر دارد و در صورتی که اقدامات مجرمانه خود را تکرار و  به حقوق مردم تعرض کنند با برخورد سخت و قاطع پلیس و دستگاه قضائی روبه رو خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز