خبرگزاری کار ایران

مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان در سامانه نگارستان دانشگاه تهران

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۰۴۶

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: در سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان دانشگاه تهران، از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات برای فراهم کردن بستری مناسب برای مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استفاده شده است.

به گزارش ایلنا، مجید سرسنگی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران درباره راه‌اندازی سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان در دانشگاه تهران، گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی به عنوان عضوی از مجموعه بزرگ دانشگاه تهران همواره تلاش کرده‌ایم تا زمینه ارائه خدمات نوین به دانشجویان را در بخش‌های مختلف فراهم کنیم.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در راستای ایجاد ظرفیت‌های به‌روز و نوین درصدد ایجاد سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان برآمد و به تازگی این سامانه راه‌اندازی شده است و سامانه نگارستان یکی از کامل ترین سامانه‌ها در ارائه خدمات در حوزه فرهنگی و اجتماعی به دانشجویان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه دانشجویان از این سامانه استقبال خوبی داشتند، گفت: حدود یک هفته از راه‌اندازی رسمی سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان می گذرد و تاکنون بیش از 35 هزار بازدید از این سامانه به ثبت رسیده است.

سرسنگی در خصوص ظرفیت‌های موجود در این سامانه تأکید کرد: در این سامانه از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات برای فراهم کردن بستری مناسب برای مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استفاده شده است. تمام دانشجویان دانشگاه بعد از ورود به این سامانه دارای یک پروفایل شخصی هستند و می توانند بر حسب علاقه در تشکل های دانشجویی عضو شوند. همچنین امور تشکل‌های دانشجویی، مستندسازی و ثبت فعالیت‌ها، یکسان‌سازی فرآیندها، انجام امور تشکل‌های دانشجویی بدون مراجعه حضوری دانشجویان در این سامانه قابل انجام است. دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی، کانون‌های فرهنگی، نشریات دانشجویی و تشکل‌های اسلامی می‌توانند تمام امور خود را مطابق ضوابط مندرج در آئین‌نامه‌ها، در این سامانه انجام دهند. 

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه تهران با استفاده از این سامانه می‌توانند بر حسب علاقه خود در تشکل‌های دانشجویی عضو شوند و از امکانات و خدمات حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه استفاده کنند. همچنین این سامانه برای کارکنان دانشگاه تهران نیز به زودی قابل دسترس خواهد بود. 

سرسنگی در پایان خاطر نشان کرد: امکانات متعدد دیگری نیز در سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان از جمله انتخابات تشکل‌های دانشجویی، ثبت‌نام جشن دانش‌آموختگی، نودانشجویان، کارگاه‌های آموزشی، اردوها، مسابقات فرهنگی و هنری، همایش‌ها، جشنواره‌ها و نظرسنجی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز