خبرگزاری کار ایران

لایحه املاک در اختیار غیرِ شهرداری به شورای شهر رسید/ موانع نامگذاری خیابانی به نام شجریان برداشته شده است

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۷۲۷

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ارسال لایحه املاک در اختیار غیرِ شهرداری به شورای شهر گفت: این لایحه در حدود دو هزار ملک را شامل می‌شود که روی حدود ۸۰۰ ملک حساسیت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ محسن هاشمی در حاشیه دویست و چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: شهردار و رئیس سازمان املاک بالاخره لیست کامل املاک در اختیارِ غیر را به شورای شهر آوردند و به همه کمیسیون‌ها ارجاع و یک فوریت آن نیز تصویب شد تا مورد بررسی قرار گیرد.

او ادامه داد: این لایحه در حدود ۷ پیوست دارد و مشخص است که این املاک در اختیار چه ارگان‌ها و تشکیلات دولتی و غیردولتی قرار دارند. 

هاشمی با بیان اینکه در مجموع اطلاعات حدود دو هزار ملک در این لایحه در اختیار شورای شهر قرار گرفته است، گفت: حدود ۸۰۰ ملک از حساسیت برخوردار است و از اعضای کمیسیون‌ها درخواست کردم با سرعت بیشتری این موضوع را بررسی کنند. 

رئیس شورای شهر تهران افزود: در جلسه امروز همچنین تبدیل سه هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت به چهار هزار میلیارد تومان نیز به تصویب رسید. 

هاشمی با اشاره به درگذشت استاد شجریان گفت: یکی از مواردی که مانعی برای آن پیش آمده بود، نامگذاری یکی از خیابان‌های تهران به نام ایشان بود. خوشبختانه این مانع برداشته شده و نامه مربوطه نیز امضا شده است تا مصوبه نامگذاری یک خیابان به نام استاد شجریان امضا شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز