خبرگزاری کار ایران

فردا صورت می‌گیرد؛

بازدید مجازی نخبگان از پژوهشکده بیوتکنولوژی جانوری

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۴۸۵

بازدید مجازی نخبگان و ‌مستعدان‌برتر کشور از پژوهشکده بیوتکنولوژی جانوری رشت انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، شناخت ظرفیت‌های بومی هر منطقه و تبدیل آنها به مزیت‌های رقابتی با استفاده از توان تخصصی نیروی‌انسانی نخبه و دانشگاهی، می‌تواند زمینه را برای توسعه‌پایدار منطقه‌ای فراهم کند. چنین توسعه‌ای چون بر داشته‌های سرزمینی و البته نیروی‌انسانی بومی استوار است، می‌تواند ضمن پایداری، پویایی نیز داشته باشد.

در این بین شناخت ظرفیت‌های بومی اعم از نیروی‌انسانی متخصص و داشته‌های سرزمینی و برقراری ارتباط بین این دو، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به همین دلیل برگزاری بازدیدهای تخصصی می‌تواند نقش مهمی در تحقق این هدف داشته باشد.

در همین راستا، بنیاد نخبگان استان گیلان در ادامه فعالیت‌های علمی، فرهنگی و تحقیقاتی و با هدف آشنایی استعدادهای‌ برتر استان گیلان و سایر استان‌های کشور با دستاوردهای پژوهشکده بیوتکنولوژی جانوری (رشت)، در نظر دارد برنامه بازدید از این پژوهشکده را برگزار کند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، این برنامه، یکشنبه، بیستم مهرماه از ساعت ۹ الی ۱۲ به صورت مجازی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این بازدید مجازی به سامانه https://edu.bmn.ir/b/vdd-myh-pqf مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز