خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت استاندار تهران به مناسبت درگذشت استاد شجریان

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۷۱۴

استاندار تهران در پی درگذشت استاد آواز ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی به مناسبت درگذشت استاد آواز ایران استاد محمدرضا شجریان پیام تسلیتی صادر کرد، متن پیام به این شرح است:

نام نیکو گر بماند ز آدمی/ به کزو ماند سرای زر نگار

نغمه های ماندگار، تسکین آلام بشریت هستند و چه زیبا عده ای فردوسی وار برای زنده نگه داشتن زبان پارسی در قامت آوا و آواز متعهدانه  تلاش و زحمت فراوان کشیده اند، درگذشت اسطوره بزرگ هنر، موسیقی و آواز ایران زمین استاد محمدرضا شجریان موجب تاسف و تاثر شد.

وقتی که سالیان طولانی در لحظات افطار و سحرگاهان دعا و مناجات، نواهای گوش نواز و دل آسای استاد آواز، قلب های عاشق را تا عرش کبریایی بالا می برد، فرشیان چه زیبا عرشی شدن را تجربه کردند، آری یادگاری که در این گنبد دوار بماند، سال ها سخن عشق را نشر خواهد داد.

اینجانب فقدان این هنرمند فقید را به جامعه بزرگ هنری کشور، عموم علاقه مندان و به ویژ خانواده محترم استاد شجریان، تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال رحمت واسعه و آرامش ابدی برای آن مرحوم و صبر و بردباری بازماندگان محترم را آرزومندم.

انوشیروان محسنی بندپی

استاندار تهران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز